Denim dress


Ahooj!
Poslední dny je opravdu nádherně, takže jsme toho s Anne využily a vydaly se nafotit nový outfit. Mám pocit, že když je krásné počasí, tak se to neodrazí jenom v kvalitě fotek, ale i v mé náladě. I ta ranní cesta do školy je (v rámci možností samozřejmě) mnohem příjemnější, když na kůži cítím sluneční paprsky a místo  zimního kabátu si mohu obléknou třeba... džínové šaty. Tyhle jsem koupila v secondhandu a musím říct, že to byl skvělý úlovek! Už jsem o nich ostatně jednou psala: http://anneadelestyle.blogspot.cz/2016/03/spring-haul.html.
Odjakživa mám ráda kombinaci bílé barvy a džínoviny, takže jsem si k šatům vzala úplně jednoduché bílé tričko. Béžový kabátek a pohodlné baleríny to všechno jenom doplňují, jde tu přece hlavně o ty šaty.
A když o tom teď tak přemýšlím, tak to nejsou jenom šaty a počasí, co mi teď dokáže zlepšit náladu. Naše rodina se rozrostla o dalšího člena, narodila se mi krásná sestřenice Julinka. Každý týden koukám na nový díl Hry o trůny. Snažím se teď jíst zdravěji a docela se mi to daří. No a právě teď, když tohle píšu je otevřenými dveřmi do zahrady cítit vůně posekané trávy... 
No a jak se máte vy? :) 








Adele

2 komentáře:

  1. Pěkné fotky. :) Já teda takové šaty nemám moc v lásce, měla jsem podobné, ale necítila jsem se v nich. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc:) úplně to chápu, nejdřív jsem si v nich taky nebyla jistá, ale teď je úplně miluju! :DD

      Vymazat