Účesy na léto a přirozené zesvětlení vlasů


Ahooj!
Prázdniny jsou tady a s nimi i článek s trochou inspirace a několika triky, díky nimž si nebudete muset v létě s vlasy dělat těžkou hlavu! :)
Letos jsou obrovským trendem copy a musím říct, že i já jsem jim propadla. Jsou praktické, protože jediné, co na ně potřebujete jsou gumičky a trocha cviku. Navíc vydrží hezké celý den. Je pravda, že uplést francouzský cop není úplně snadné, ale stačí to párkrát vyzkoušet a za chvíli zjistíte, jak na to. Copy je lepší plést z vlasů, které nejsou čerstvě umyté - nejsou totiž tak jemné a lépe drží. Můžete zkusit také tzv. boxer braids, které jdou zaplést i z poměrně krátkých vlasů - jsou to dva pevně utažené copy, můžete je vidět dole na fotce. 



Jestli se Vám také líbí sluncem vyšisované vlasy, tak si možná oblíbíte postupně zesvětlující sprej od L'oreal. Minulé léto jsem používala zesvětlující gel a musím říct, že je také skvělý! Pokud si (stejně jako já) nechcete vlasy barvit, ale rády byste zvýraznily přirozeně zesvětlené konečky nebo pramínky podél obličeje, tak tyhle produkty rozhodně vyzkoušejte.



Nezapomínejte ani na správnou péči o vlasy, protože koupání a vysoušení na slunci může vlasy poškodit. A jestli už jsou vaše vlasy zničené, tak se nebojte je zkrátit - uvidíte, že kratší zdravé vlasy vypadají mnohem lépe než dlouhé "cancoury". :DD Je lepší se vyhnout i žehlení a fénování, dejte vlasům volnost a užívejte si léto! 






Adele




2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) Já mám ráda volný francouzský cop a do toho nějaký věneček.

    OdpovědětVymazat