Naše oblíbené jarní trendy


Ahoj!
Příchod jara je skvělá příležitost k obměnění šatníku a proto ti v dnešním článku ukážeme trendy, které jsme si oblíbily my, tak se třeba inspiruješ!

Proužky v našem šatníku nesmí chybět, protože krásně oživí každý outfit, ať už je nosíme v klasické černobílé nebo modrobílé kombinaci. Můžou být v elegantním i námořnickém stylu a vždycky budou vypadat dobře.


Džínové bundy jsou trendem každé jarní sezony. Určitě by ti neměla chybět v šatníku v jakékoliv barvě! Letos se nám velmi líbí trend výšivek a potisků, vypadá to opravdu stylově! Džínová bunda se hodí opravdu ke všemu, zkus to třeba zkombinovat s některým dalším našim oblíbeným kouskem!




Jak už možná víte, já (Anne) miluju všechny retro věci a puntíky nejsou výjimkou! Rozhodně chci svůj šatník trochu rozšířit o nějaký další puntíkatý kousek. Stačí tričko nebo jenom brýle a tvůj outfit to hned ozvláštní!





Džíny nosíme všichni a pořád, denim se dá ale kombinovat i jinak. Já osobně miluju džínové šaty s laclem, které mám ze secondhandu a už delší dobu pokukuju taky po nějaké džínové sukni. Skvěle vypadají i klasické lacláče!

A jaké trendy sis letos oblíbila ty? 




                                                                                                                                Anne&Adele

5 komentářů:

  1. Poslední dobou jsem si hrozně oblíbila denim, všude! :D Bundy, lacláče, sukně, klasické džíny, šaty... Hrozně se mi to líbí!
    Máte moc hezký blog!

    skoricova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ty bílé šaty s černými tečkami jsou úplně božžíí!!

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! Já poslední dobou taky koukám po nějakých džínových lacláčích, strašně se mi to líbí. A oversized džínové bundy jsou to nejlepší, co se dá na jaře nosit! A proužky jsem si taky oblíbila, akorát na kalhotách - nejlépe klasického střihu (jakoby pánské) a do pasu! :) Máte moc pěkný blog!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. To proužkované triko je parádní. Slyšela jsem, že prý proužky rozšiřují, ale i tak mám proužkovaná trika ráda :-) . Teď už by to ale spíš chtělo nějaké tipy na podzim. Přijde mi, že nemám skoro co na sebe a to mám skříň plnou :-D . Asi si budu muset zase protřídit šatník a zjistit, co v něm vlastně všechno mám :-) . Kamarádka mi poradila, že existuje eshop second hand , kam můžu poslat věci, které už nechci nosit, tak to asi tak udělám :-) .

    OdpovědětVymazat